11. november 2010

Juletid

Jeg er så klar for jul at jeg holder på å gå helt ut av meg selv. Drakk gløgg i skjul på jobb i går, etter å ha funnet en flaske på kjøkkenet. Helt nydelig! Det kribler i hele kroppen. Gleder meg sånn til skumnissene fra Cloetta er på plass i butikk og julekalenderen er oppe.. Tenne røkelse hver kveld, la julekalenderen på NRK surre i bakgrunnen mens jeg baker julebakst, drikke gløgg og julete, høre på julemusikk... Åååh!

Denne kalenderen skal bli min i år, fra Kremmerhuset. Helt nydelig og til 199 kr...:







Bildene er lånt fra Kremmerhusets nyeste katalog. 

4 kommentarer :

  1. Saa hrelig med litt juleinspirasjon paa bloggen :) Jeg klarer nesten ikke aa vente seg - vi er jo som regel like der :)

    Kos aa prate meg deg i gaar. Miss you A LOT! :)
    Men ikke lenge til vi ses naa. JIPPI!

    Stoooor klem

    SvarSlett
  2. Kremmerhuset har utrolig mye fint. KLarer aldri å gå derfra uten å kjlpe noe...Min svakhet..Åslaug

    SvarSlett
  3. ahhh er det noe du,nina og jeg viiirkelig har til felles så mååå det være en enorm entusiasmefor julen. herlig m inspirasjon!! god helg

    SvarSlett
  4. SKUMNISSER! Åh, alle gangene du og jeg har spist oss kvalme på de nissene <3 MINNER <3

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online